aldertenerik.reismee.nl

BYE BYE INDONESIE

Dat was het. We zijn nu op het vliegveld van Dubai. Met onze nieuwe pc met wifi verbinding. EN gelukkig hier gratis. Zoals eerder geschreven, zijn we na Lombok richting Jakarta gegaan. In de eerste weke hebben we Jakarta goed bekeken. Nu zijn we alleen naar wat shoppingmalls gegaan om cd's te kopen. Officiele voor nog geen 7 euro.

Het was een heerlijke vakantie! Indonesie is een enorm land door de vele eilanden, ontzettend mooi en divers. Vooral de natuur op Pulau Weh en de wandeling met de apen op Sulawesi waren een van de hoogtepunten.

HET WAS HEERLIJK!

Bedankt allemaal voor de berichtjes. Wij gaan zo verder vliegen om half negen richting Dusseldorf met Emirates. En natuurlijk hopen we de enorme toren van Dubai ook zo te kunnen zien bij daglicht.

Erik en Aldert

Reacties

Reacties

Edward

Niet de dicht langs de toren vliegen he ;-)

Miran

Welkom thuis in t koude kikker landje...

Thnx dat ik met jullie mee mocht op reis! Ik heb genoten van jullie verhalen.

Denk alleen dat als ik live in Lombok aanwezig zou zijn, giga op mn donder zou krijgen van jullie.

Ik heb daar echt geen last gehad van die "pepertjes", maar dan heb je ook nog nooit gezien hoe boos ik kan kijken...

Heel veel geluk saampjes....en geniet van alles wat op jullie padje komt!

Lfs Miranda en maybye to

Gerard & Anneke

Het was erg fijn om tussentijds jullie belevenissin te kunnen lezen. Onze nieuwsgierigheid werd daardoor gesust en onze belangstelling voor Indonesië steeg. Ook is het fijn te horen, dat jullie weer behouden thuis zijn gekomen. We moeten maar gauw even bijpraten.

arnoud

hoi,jullie kennen my niet,maar ik stuitte op jullie site,en ik heb genoten,omdat ik in het verleden,ook daar overal ben geweest.ik was backpacker.super.mooie tyden.leuk om te lezen.groeten van Arnoud.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!