aldertenerik.reismee.nl

EEN DAG REIZEN OM OP LOMBOK TE KOMEN

Ja we zijn er dan eindelijk beland. Gisteren om 5 uur!! 's morgens vertrokken naar Jakarta om daar een ticket te kunnen bemachtigen naar een oord ver van Jakarta.

Via internet was het erg moeilijk een (goedkoop) ticket naar Lombok te bemachtigen, maar uiteindelijk konden we via Batavia Air tegen de avond naar Lombok. Alles bij elkaar met een uur vertraging zijn we eindelijk om 23:00 uur aangekomen op Lombok (reisje van meer dan 17 uur). Op zoek naar een hotel en we hebben een zeer mooi hotelletje gevonden.

Hier dus onze laatste dagen Indonesie slijten, m,aar dat moet wel lukken op dit mooie eiland!

Wij willen iedereen die berichtjes plaatst erg bedanken, en vinde het erg leuk dat jullie mee kunnen genieten van ons avontuur en tips geven waar het van belang kan zijn.

Groetjes uit Sengigi beach,

Aldert en Erik

Miran

Sengigi beach... heerlijke herinneringen..

Behalve die kleine paardenkoetsjes, dat was zo zielig..

En ja, ik weet nu wie Erik en Aldert is, dus Aldert als je zo'n koetsje instapt, ben je straks Harry Houdini om er uit te komen.

Heel veel duik, snorkel, drink, eet, zon, zwem en vooral geniet plezier gewenst!!

Amatooooooo en plan plan..

Ps mocht je een chauffeur regelen op straat die je straks naar het vliegveld wil brengen...
Scheelt heel veel dan bij het hotel..
En ons bint zuinig.haha

Hou er dan rekening mee, dat als ze 2 roepia meer kunnen krijgen, Erik en Aldert nog een prettig verblijf wensen..
Lach niet... maar ik heb bijna de vlucht gemist.. hihi

Edward

Aldert in een koets? Ha ha, dat betekent: binnen 1 minuut ogen dicht en snurken.

Mannen, leuk om mee te kunnen genieten van jullie reis. Binnenkort foto's kijken?

Charlotte

he mannen,alles ok?

nog een paar daagjes... helaas is het dan alweer voorbij.. Maar eerst nog even lekker genieten!
Je kunt beter daaqr blijven trouwens, want hier is het geen fijn weer! koud, regen, sneeuw, bah!
Verder gaat alles bij ons z'n gangetje. Kids hebben volgende week vakantie en gaan dan logeren bij pake en beppe.
Wij hebben inmiddels een vakantie naar het exotische Denemarken geboekt voor de zomervakantie, dus daar kunnen wij ons op verheugen. De kinderen hebben er al heel veel zin in! Fabian weet nog precies hoe de camping er uit ziet, dus hij vindt het helemaal geweldig dat we daar weer heen gaan.

nou mannen, ook de groeten van Hans!

Charlotte

Erik En Melanie

He heren, geniet er lekker van voor je het weet is het al weer om. Mooie foto's. Jullie kunnen beter daar blijven hier sneewt het momenteel. Groeten, Erik en Melanie