aldertenerik.reismee.nl

WEG UIT HET PARADIJS EN OP ZOEK NAAAR EEN VLUCHT NAAR LOMBOK!

Nou vandaag zijn we dus uit ons paradijs vertrokken. Erik wilde nog duiken, maar hij had teveel last van zijn oor en was verkouden.

We zijn nu dus weer aangekomen op Banda Aceh bij Hotel Medan. Ons werd aangeraden een vlucht naar Lombok te boeken bij een reisbureau alhier, maar daar aangekomen blijkt er morgen geen enkele reis naar Lombok cq Jakarta te gaan (volgens dat reisbureau).

Het hotel van ons is erg behulpzaam en morgenvroeg moeten we ons melden bij een ander reisbureau die ons zeer graag willen helpen....we zullen zien (niet dat de mensen niet aardig zijn hoor, iedereen is ERG aardig).

Nou jullie willen natuurlijk ook weten hoe we het gehad hebben op Pulau Weh....nou erg geweldig!! Rust en een erg mooie natuur en Erik is zeer te spreken over het onderwaterleven (trouwens iedereen zegt dat het één van de beste duikspots ter wereld is).

Aldert heeft het dus na 1 les voor gezien gehouden, maar daarintegen heeft hij een gezellige wandeling gemaakt met een Engelse dame die van reizen houdt.

Nou we zullen zien waar we morgen dus eindigen. We gaan zo nog zelf even checken op internet voor vluchten.

SampaiNamti (Tot straks)

Aldert en Erik

Miran

Prijsvraag in t verhaal heren....

Wie heeft nu last van zn oor en wie heeft t verhaal geschreven....

Wat winnen we?? een retourvlucht naar Lombok..
ja ja ja

Heel veel suc6 op Lombok!!
neem vooral een banana-pineappel jus..
en een verse lobster in 1 van de toko's
Heerlijk, ga lekker duiken op de gili-eilanden.. Draagvleugelbootje charteren die de hele dag bij jullie blijft... WOUW...